Klient może anulować zamówienie wyłącznie e-mailem: esklep@polsl.pl Anulowaniu nie podlega zamówienie opłacone, które zostało wysłane do Klienta.
- Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683) Klient indywidualny kupujący towar może z niego zrezygnować w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy zakupiony towar:
a) znajduje się w takim samym stanie, w jakim został doręczony Konsumentowi;
b) jest kompletny;
c) nie był używany, kopiowany;
d) nie nosi śladów użytkowania;
e) jest w nienaruszonym opakowaniu. - W celu odstąpienia od umowy Klient powinien przesłać:
a) wypełnione „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość” stanowiące załącznik nr 1 do Regulaminu;
b) oryginał paragonu fiskalnego lub faktury za zakupiony towar;
c) towar, którego dotyczy odstąpienie od umowy. - Sklep zwróci zapłacony towar w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
- Klient może wymienić zamówiony towar na inny rozmiar, fason, kolor lub na inny produkt z uwzględnieniem ewentualnej różnicy w cenie pod warunkiem dostępności towaru. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar, którego dotyczy wymiana:
a) znajduje się w takim samym stanie, w jakim został doręczony Klientowi;
b) jest kompletny;
c) nie był używany;
d) nie nosi śladów użytkowania;
e) jest w nienaruszonym opakowaniu. - W celu wymiany towaru na inny Klient powinien przesłać przesyłką poleconą:
a) wypełniony „Formularz wymiany” stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu;
b) oryginał paragonu fiskalnego lub faktury za zakupiony towar;
c) towar, którego dotyczy wymiana. - W przypadku wymiany towaru Klient jest zobowiązany ponieść koszt ponownej przesyłki towaru do Klient zgodnie z wybrana opcją dostawy oraz ewentualnej różnicy w cenie towarów. Wymiana zostanie zrealizowana po wpływie zapłaty na konto sprzedającego.
W celu zareklamowania towaru Konsument powinien przesłać przesyłką poleconą:
a) wypełniony „Formularz reklamacyjny” stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu;
b) oryginał paragonu fiskalnego lub faktury za zakupiony towar;
c) towar, którego dotyczy reklamacja.Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sprzedającego w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego i poinformuje o wyniku postępowania za pośrednictwem poczty e-mail.
Koszt przesłania zareklamowanego towaru pokrywa Sprzedający. Zwrotowi podlega koszt dostarczenia towaru do wysokości najtańszej formy jego dostawy do Konsumenta. Zwrot nastąpi po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, najpóźniej w terminie 10 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania asortymentu), zostanie zwrócona Konsumentowi równowartość ceny zakupionego towaru.
Adres, na który należy kierować wysyłkę w przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji:
Politechnika Śląska Sklep internetowy
ul. Akademicka 2A
44-100 Gliwice