Klient może anulować zamówienie wyłącznie e-mailem: esklep@polsl.pl Anulowaniu nie podlega zamówienie opłacone, które zostało wysłane do Klienta.

  1. Zgodnie z Ustawą z 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 683) Klient indywidualny kupujący towar może z niego zrezygnować w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy zakupiony towar:
    a) znajduje się w takim samym stanie, w jakim został doręczony Konsumentowi;
    b) jest kompletny;
    c) nie był używany, kopiowany;
    d) nie nosi śladów użytkowania;
    e) jest w nienaruszonym opakowaniu.
  2. W celu odstąpienia od umowy Klient powinien przesłać:
    a) wypełnione „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość” stanowiące załącznik nr 1 do Regulaminu;
    b) oryginał paragonu fiskalnego lub faktury za zakupiony towar;
    c) towar, którego dotyczy odstąpienie od umowy.
  3. Sklep zwróci zapłacony towar w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.
  5. Klient może wymienić zamówiony towar na inny rozmiar, fason, kolor lub na inny produkt z uwzględnieniem ewentualnej różnicy w cenie pod warunkiem dostępności towaru. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar, którego dotyczy wymiana:
    a) znajduje się w takim samym stanie, w jakim został doręczony Klientowi;
    b) jest kompletny;
    c) nie był używany;
    d) nie nosi śladów użytkowania;
    e) jest w nienaruszonym opakowaniu.
  6. W celu wymiany towaru na inny Klient powinien przesłać przesyłką poleconą:
    a) wypełniony „Formularz wymiany” stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu;
    b) oryginał paragonu fiskalnego lub faktury za zakupiony towar;
    c) towar, którego dotyczy wymiana.
  7. W przypadku wymiany towaru Klient jest zobowiązany ponieść koszt ponownej przesyłki towaru do Klient zgodnie z wybrana opcją dostawy oraz ewentualnej różnicy w cenie towarów. Wymiana zostanie zrealizowana po wpływie zapłaty na konto sprzedającego.
  8. W celu zareklamowania towaru Konsument powinien przesłać przesyłką poleconą:
    a) wypełniony „Formularz reklamacyjny” stanowiący załącznik nr 3 do niniejszego Regulaminu;
    b) oryginał paragonu fiskalnego lub faktury za zakupiony towar;
    c) towar, którego dotyczy reklamacja.

    Reklamacja zostanie rozpatrzona przez sprzedającego w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania formularza reklamacyjnego i poinformuje o wyniku postępowania za pośrednictwem poczty e-mail.

    Koszt przesłania zareklamowanego towaru pokrywa Sprzedający. Zwrotowi podlega koszt dostarczenia towaru do wysokości najtańszej formy jego dostawy do Konsumenta. Zwrot nastąpi po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, najpóźniej w terminie 10 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania asortymentu), zostanie zwrócona Konsumentowi równowartość ceny zakupionego towaru.

    Adres, na który należy kierować wysyłkę w przypadku odstąpienia od umowy lub reklamacji:

    Politechnika Śląska Sklep internetowy
    ul. Akademicka 2A
    44-100 Gliwice